...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Нов роудстер - Alfa Romeo 4C
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщениеAlfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
голямото предимство на поршето е мотора... нищо друго и от там респонса и т.н.
Comment
-
Ае не че нещо, ама за пореден път се убеждавам, че автожурналята са педераси и могат само с клишета да работят. Залепил се с Алфата за гъза на Тойотата, която междувременно не мое си намери място на пистата, щото няма грам сцепление и се хили като... и вика оная кола отпред е по-забавна. Ама чакай сега, за спортна кола ли говорим или за забавна кола. С Поршето пак-на завоите Алфата му се качваше на багажника, на правите наистина дръпва поршето. И пак вика Поршето по-добра спортна кола, защото... можеш да дрифтиш. Тия хора не разбраха, че дрифтът е нещо нежелано в спортна кола или по-скоро се правят, че не го знаят. Ако записваха времена, Алфата щеше сигурно да е първа. Другото клише-все търсят кусурите на Алфа-ако Алфа направят приятна за каране кола, журналистите изкарват кола с по-добър пърформънс и казват абе алфата е по-забавна, ама то нали до пърформанс опира. Тука обратното, Алфата е по-наточена, ама не била сега пък достатъчно забавна. Е, аджеба кво искат. Ако е и забавна и бърза,ще кажат, че много харчи или че е много скъпа и със скъпа поддръжка. Аз реално смятам, че единственият кусур на тая кола е високата цена
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеАе не че нещо, ама за пореден път се убеждавам, че автожурналята са педераси и могат само с клишета да работят. Залепил се с Алфата за гъза на Тойотата, която междувременно не мое си намери място на пистата, щото няма грам сцепление и се хили като... и вика оная кола отпред е по-забавна. Ама чакай сега, за спортна кола ли говорим или за забавна кола. С Поршето пак-на завоите Алфата му се качваше на багажника, на правите наистина дръпва поршето. И пак вика Поршето по-добра спортна кола, защото... можеш да дрифтиш. Тия хора не разбраха, че дрифтът е нещо нежелано в спортна кола или по-скоро се правят, че не го знаят. Ако записваха времена, Алфата щеше сигурно да е първа. Другото клише-все търсят кусурите на Алфа-ако Алфа направят приятна за каране кола, журналистите изкарват кола с по-добър пърформънс и казват абе алфата е по-забавна, ама то нали до пърформанс опира. Тука обратното, Алфата е по-наточена, ама не била сега пък достатъчно забавна. Е, аджеба кво искат. Ако е и забавна и бърза,ще кажат, че много харчи или че е много скъпа и със скъпа поддръжка. Аз реално смятам, че единственият кусур на тая кола е високата цена
То и затова няма времена на пистата, 'щото 4С щеше да е отпред и тогава щеше да е доста трудно да се каже, че Cayman-а е по-добрата спортна кола.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеВсе едно аз съм го писал, точно така мисля.
То и затова няма времена на пистата, 'щото 4С щеше да е отпред и тогава щеше да е доста трудно да се каже, че Cayman-а е по-добрата спортна кола.
Comment
-
то и днес е интересен ден за почитателите на автомобили,защото излезе една статийка,която показва обективността на разбирачите .... интересна е....който плаща печели.... http://automedia.investor.bg/a/0-nac...l-na-godinata/
Comment
-
Присъединявам се към горните мнения.
Концернът ФИАТ не инвестира в маркетинг и не плаща на журналята да хвалят марката. Затова и продажбите са такива. Затова и ако питаш например дали Алфа 159 или БМВ Е90 е по-добра кола, 80% от хората ще кажат, че е БМВ-то.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениеПрисъединявам се към горните мнения.
Концернът ФИАТ не инвестира в маркетинг и не плаща на журналята да хвалят марката. Затова и продажбите са такива. Затова и ако питаш например дали Алфа 159 или БМВ Е90 е по-добра кола, 80% от хората ще кажат, че е БМВ-то.
При всички положение нямат правилен подход към днешната ситуация.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеКоето пък отново потвърждава това, че италианците са тъпи. Или са наивни и не им е ясна политиката на немците, а те не предприемат нищо или пък са мързеливи за подобни неща, които им ядат от продажбите.
При всички положение нямат правилен подход към днешната ситуация.
Което за нас е добре, иначе 166-ците щяха да са по над 10 бона, а 155 да е любима кола на селските рейнджъри.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениеТе от 20 и повече години са така.
Което за нас е добре, иначе 166-ците щяха да са по над 10 бона, а 155 да е любима кола на селските рейнджъри.
Ти след 166 какво италианско би си купил?Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеАбе не е точно така, защото, благодарение на тая политика след 166 няма нищо. 155 към днешна дата също няма заместник слад 159 а и не знае кога ще има.
Ти след 166 какво италианско би си купил?Не се отчайвайте друзья скоро ще се появят маниашките Алфи, всичко в момента е тайни проекти и секретни прототипи - дори от Фиат не са в течение за да не изтича информация към гадните конкуренти
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
Comment